اس ام اس عشقولانه


دنیای من

امروز قلبم درد گرفته بود ، فکر کنم تپل شدی جات تنگ شده!!!

***

دیوانه را محبت آرام می کند ، ما را محبت تو دیوانه می کند.

***

اگه تو موهام مثل شپش باشی قول میدم برای موندنت تا آخر عمرم حموم نرنم!!!!!!!!!!!

***

ترک ما کردی برو هم صحبت اغیار باش با ما چون نیستی با هر که خواهی یار باش.

***

به بزرگترین عشق در کوتاه ترین جمله ی ممکن به روی لطیف ترین گل سرخ برای تو بهترین کس دنیام مینویسم دوست دارم!!!

***

کاش بدونی نبودنت یا تا ابد ندیدنت ، بهونه ای نیست برای از یاد بردنت!

***

صبح که چشماتو باز می کنی، بدون دیشب یه نفر به شوق تو چشماشو بسته...

***

عشق یعنی اینکه وقتی می خوای برسونیش رادیو پیام رو روشن کنی و ببینی کدوم مسیر شلوغ تره!

***

قشنگ ترین لحظه هایم را با سخت ترین دقایقت عوض می کنم تا بدونی عاشق ترین پروانه ات بودم و مجنون ترین دیوانه ات هستم

***

هوس بازان کسی را که زیبا می بینند دوست دارند اما عاشقان کسی را که دوست دارند زیبا میبینند!

***

بزرگترین متهم تاریخ کسی است که نداند قلبش واسه کی می زند...

***

فاصله با آرزو های ما چه کرد؟ کاش می شد از عاشقی هم توبه کرد...

***

از قدیم ندیما گفتن واسه کسی بمیر که برات تب منه! قدیمیا چه پر توقع بودن!

***

در فلسفه وفا چنین آمده است:

دل وقف شکستن است ، بیهوده نرنج...

***

جاده خوشبختی تقریبا همیشه مسدود است ؛ لطفا کمی حوصله کنید تا به مقصد برسید...

***

 

 

 

Life ends when you stop dreaming, hope ends when you stop believing and love ends when you stop caring. So dream hope and love...Makes Life Beautif ul                                                                                        

Time will always fly, but our love will never die. Keep in touch and remeber me                                         

When time comes for u to give ur heart to someone, make sure u select someone who will never break ur heart, cuz broken hearts has never spare parts                                                                                    

I m going to write on all the bricks I MISS U and i wish that one falls on ur head,so that u knows how it   hurts when u miss someone special like u                                                                                         

If 10 people care 4 u, one of them is me, if 1 person cares 4 u that would be me again, if no 1 cares 4 u that means i m not in this world                                                                                                        

I m feeling so happy, do u know why? cuz i m so lucky, do u know how? cuz God loves me.Do u know how? cuz he gave me a gift. Do u know what? its YOU my love                                                                          

1st time i saw u i was scared 2 touch u.1st time i touched u i was scared 2 kiss u.1st time i kiss u i was scared to luv u.but now dat i luv u im scared 2 lose u                                                                       

If i were a tear in ur eye i wood roll down onto ur lips.But if u were a tear in my eye i wood never cry as i wood be afraid 2 lose u                                                                                                                    

I love all the stars in the sky, but they are nothing compared to the ones in your eyes      

 

                     

 


من بيدم و تو باد
چقدر با ترانه ي چشمانت برقصم
تا باور کني عاشقم

 

 

از هر طرف ...
از هرجايي ...
درباره ي خودم فکر ميکنم
جواب آخرم تويي!

 

 

به اين خيابان بگو
تمام نشود
من
......
با تو حرفها دارم....

 

 

حسرت نمي‌برم
وقتي قفس
چشم‌هاي تو باشد

 

 

از دورها مي آيي
و فقط يک چيز
يک چيز کوچک
در زندگي من جابجا ميشود
اينکه بدون تو در هيچ جا نيستم...

 

 

چه پشتـکار شگرفي . . . هنوز در قفسم
هنوز هستم و از رو نمي‌رود نفسم

 

 

کوک کن دلمو به ساز خودت...... کوک کن من همه جوره مي رقصم!!!

 

 

زندگي با صدا شروع ميشه بي صدا تموم ميشه?عشق با ترس شروع ميشه با اشک تموم ميشه? دوستي واقعي هر کجا شروع بشه هيچ جا تموم نميشه.

 

 

بيا آبي باش
به رنگ آسمان
تا من
هميشه سر به هوايت باشم

 

 

بازم میام تو کوچتون
باز رد میشم از جلوی در خونتون
بازم میگم از دلتون
از اون دل بی مهرتون
بازم مبام به پیشتون
دلم شده عاشقتون

 

 

تو را براي تو دوست دارم
و زندگي را براي نفس هاي تو

 

 

به تنهايي شنا کن!
به تنهايي بال بگشا!
عشق کتابي ندارد!
عاشقان بزرگ جهان ،
خواندن نمي‌دانستند.!
 

 

بزرگ راهاي مهندسي ساز
ما را به هم نمي رسانند
عشق با قوانين بيگانه است
از بيراهه ها بيا
براي ديدن كسي كه
عمريست دوستت دارد!!!

 

 

بيا حواسمان را پرت کنيم
مال هر کس دورتر افتاد
عاشق تر است...
اول من...
حواسم را بده تا پرت کنم!!!

 

 

دعوتم کن به يه بوسه گوشه ي دنج يه رويا
من ميخوام با تو بمونم از الان تا ته دنيا

 

   
             
 



نظرات شما عزیزان:

عاشق خسته از عشق
ساعت10:39---14 شهريور 1390
سلام زهرا جان
خیلی اس های قشنگی بود
اگه به کافه ی عشق منم سر بزنی خوش حتل می شم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:,ساعت 9:56 توسط زهرا| |


Power By: LoxBlog.Com